onsdag 9 september 2009

Sjuk butikspersonal......

......gjorde att jag inte kunde visa mina grejor i butiken igår =( Jag hade visserligen inte bokat nån tid, vi hade bara pratat om att jag skulle komma å visa "när jag hade vägarna förbi". Chansade dock eftersom Mackan ändå skulle in å klippa sej. Nu har vi bestämt ett möte på onsdag nästa vecka. Han ville titta i lugn och ro. Kul!
Mackan blev iaf klippt av Justin från LA. Han jobbar på "Sivletto" där maken klippt sej de senaste gångerna. De är proffs på Rocka- Billy- frisyrer.Hans favvo-frisör är egentligen Kajsa, men hon var sjuk.....Visst är interiören i salongen schysst!
Visade sej att Justin och Mackan hade gemensamma bekanta i Los Angeles! Haha, ja det är ju inte så stort där =) Nu skall jag gå och sy fler väskor att ta med på onsdag. Ha en välsignad dag!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar