torsdag 5 november 2009

Två loppisråttor i farten! DEL 1

Ahh, vilken härlig eftermiddag vi har haft! Hängde på låset på Erikshjälpen i Spånga, när dom öppnade kl 12. Jag vet inte vad det är som väcks i mej när jag kommer in på en loppis/second hand.....Jag blir bara så GALET EXALTERAD lixsom! Glömde t.o.m att plåta härligheten där inne....Kom på kameran när vi kom ut 2 timmar senare.....(vet dock inte vad det var för skum inställning på den, konstig färg.....)
Så då kunde jag iaf föreviga när Louise försökte få personalen att klämma in en stor säng i bagage-utrymmet på sin bil. Gubbarna sa direkt att "det där går ALDRIG". Va inte så negativa tyckte Louise, men tyvärr.....
Trots att hon knäppte händerna så gick den inte in =(
Så nu måste hon åka tillbaks på lördag. Stackarn, då måste hon dit å shoppa igen =) Sängen (på bilden bara en tredje del av den) var iaf ett riktigt kap! Bara 390 kr kostade den!
Själv hittade jag mest mjuka saker:

Denna fina finska filt för 25 kr. Håller på att fylla vår gigantiska soffa med udda, roliga filtar! Sonen Noahs (16 år om 2 veckor) kommentar när jag började packa upp mina skatter på köksbordet;"jaha morsan, då ska vi se vad du har spenderat barnbidraget på idag! Nämen en filt till, va roligt för dej". =)
Aldrig lämna en loppis utan att ha köpt minst en udda kaffekopp!

Söta fat med rosor på ,kan man inte heller få för många!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar