tisdag 22 december 2009

Lite uppdatering.......

Ja, jag vet! Jag har varit en USEL bloggare sista tiden! Därför kommer här en liten decemberrapport i bilder. Söta Carro får inleda, trots att hon egentligen borde komma längre ner, då hon ingår i Tobbes 30-års fest. (då även som hans fru) Vet bara inte hur jag flyttar bilder här på min nya lilla dator.....Nåja.

Bilden ovan visar våran goa,fina Noah som fyllt 16 år denna månad!

Släkten kom såklart och grattade, här min lillebror med fru Carissa och sonen Zack.


Har även hunnit med julbord på anrika Krusenbergs Herrgård! Det bästa jag någonsin varit på! Otroligt mysigt och jätte fräsch, fin och god mat! Har aldrig sett ett så rikligt julbord tror jag. Rekomenderas verkligen till nästa jul!






Först fick man glögg uppe i salongerna






Lucia har vi förstås också hunnit med i december! Här är hon i form av marsipan =)



30 års fest hos söta vännen Tobbe i Stuvsta var en annan höjdpunkt!


Tobbes katt Elvis i Noahs knä.




Mycket hår,lite hår,inget hår.......



FavoritUrban!
Näpp, dags att krypa till sängs! Imorgon är det dan före dopparedan och lite saker finns kvar att fixa......God natt!


















0 kommentarer:

Skicka en kommentar