tisdag 22 december 2009

Julförberedelser!

Innan jag lägger mej måste jag bara visa lite av dagens stök! Få saker gör mej så nöjd som en hög med egenhändigt nybakat bröd! Det här skall jag bjuda släkten på, som fö börjar trilla in imorgon.

Har förstås pyntat också, bla med denna fina ljusstake som min vän Åsa gjort till mej! Har du tur så kanske nåt liknande dyker upp i hennes butik Drömboden!


Älskar gammalt och rostigt! Detta arrangemang passade fint i fönstersmygen av betong! De fina kvistarna av En hittade vi på promenaden tidigare i dag. Så ljuvligt vackert med de blå bären!


Mackan satte in rykande färska skapelsen som vi tänkte duka upp endel av julmaten på. Bordet är sammansatt av en gammal dörr jag hittat borta på grannens gårdsloppis, och underredet till en snickarbänk som Mackan fick på ett bygge. Snyggt eller hur!?
Näe...nu MÅSTE jag sova!




0 kommentarer:

Skicka en kommentar