onsdag 30 december 2009

Sent om sider.....

...så kommer här lite bilder från julen! Vi har haft det jätte mysigt med släkten! De klassiska inslagen som granen (som blev ovanligt fin i år =)

tomten som också kom såklart! Han hade en väldigt ljus och svag röst och bröt på amerikanska.......(samtidigt hade han samma ärr på handen som herrn i huset, dvs min man,hm.....) Min systerson Matheo 2 år mötte tomten med skräckblandad förtjusning, dock blev han inte ledsen vilket jag blev förvånad över med tanke på hur tomten såg ut....


Härliga promenader och trevligt besök!


Bla av ljuvliga brorssonen Zack 6 månader

Och systersonen Matheo 2 år, här slickar han en skål efter det sedvanliga godiskoket dan innan julafton.

Då gör mina barn bla gubbar av mandelmassa, som ingen äter men som ändå måste finnas på godisbordet......

Knäck har vi kokat 6 satser av!









Jag är glad över min familj och släkt jämt, men det blir särskilt tydligt vid jul och andra storhelger! Eftersom man vet att många har ångest inför för att man vet att man kommer att sitta ensam. Därför är jag så tacksam och vill aldrig ta det för givet!Tack Jesus för min familj och för att du föddes till denna mörka värld, så att vi fick fira din födelsedag i år igen!













0 kommentarer:

Skicka en kommentar