söndag 27 december 2009

JULKLAPPAR från TWAJS!

Jag hade egentligen tänkt visa dej lite bilder från min mysiga jul med släkten, men jag vet inte hur man laddar över dem från sonens nya kamera......Ja,bilderna alltså, inte släkten =)Han är inne i stan på mellandagsrea, så jag får be om hjälp när han kommer hem. Tills vidare får du se ett par plagg som jag sålde nu innan jul. En farmor i Stockholm som köpte till sina barnbarn. Till tjejen ville hon ha något med mycket rosa, samtidigt nåt tufft. Det blev denna omlottblus sydd av skjortor med rosa rutor och ränder, samt ett par cerise manchesterbyxor.



En av sönerna fick en tröja sydd av tyg från 5 stycken olika skjortor, med rygg och en bit av ena armen, i tyget från en militärgrön t-shirt. Den blev riktigt bra faktiskt, hoppas att barnbarnen blev glada!



0 kommentarer:

Skicka en kommentar