onsdag 27 januari 2010

Mera loppisfrestelser!

En sån här måste jag väl kunna få köpa nu när jag snart fyller 40! Tycker att den är super schysst =)




Köpte denna klännning på SOS AID bara för att det var ett så härligt tyg! Nu hänger den på en vägg i ateljè och gör mej glad varje dag!



Även denna charmiga hatthållare blev min för en billig penning! Awh, saker och ting var så gedigna förr! Tillverkade i trä och metall. Idag är alldeles för mkt av plast och gjort för att inte hålla! För att vi skall köpa nytt och köpa nytt! Undrar vad som finns kvar efter oss för nästa generation att återvinna.....En miljard uttjänade mobiltelefoner och datorer.....




Avslutar med ännu en skatt från min ateljè! Är du en vän som vill glädja mej nån gång, köp en hög färgglada virkade grytlappar och små dukar =) Det är som en påse smågodis! Jag har en idè om vad jag skall göra av dessa. Får se om det funkar.....





0 kommentarer:

Skicka en kommentar