fredag 23 april 2010

Våffla och blivande affärer (?) i Sigtuna!



Idag tog jag en liten tur till Sigtuna. Min tanke var att presentera TWAJS för en butik där, som jag tycker skulle passa perfekt för mina kläder! Vore skönt att ha en återförsäljare på hemmaplan, samtidigt som jag är på jakt efter en butik som har lite udda, roliga saker. Jag tänkte presentera butiken lite närmare imorgon. Skall tillbaka dit på tisdag och visa mina kollektioner. Så får vi se om de tar in något.....Vore roligt!


Efter snabbvisiten i butiken så tog jag en promenad ner till "Våfflan" i Sigtuna båthamn. Första besöket för i år faktiskt, men inte det sista! Det brukar bli några glassar där på en säsong. Mysigt att Sigtuna ligger så nära! Värt ett besök till Sveriges äldsta stad, om du inte varit här någon gång.....


Denna gång blev det våffla med grädde och hjortronsylt! Mmmmm!


Satt i solen en lång stund och bara njööt av utsikten! Och livet!








0 kommentarer:

Skicka en kommentar