söndag 15 augusti 2010

Framtidsfunderingar på KALLBADHUSET...

Idag, och nästan alla andra dagar på vår semester, har jag spenderat några timmar i denna vackra byggnad! Kallbadhuset i Varberg är verkligen en sann kulturskatt och rekreationsplats!


Den ligger otroligt vackert nere vid hamnen, ett stenkast ifrån Varbergs fästning.








Här kan man sitta i bastun och titta på havet och båtarna som glider förbi. Lika underbart oavsett väder! Sen tar man sej ett uppfriskande dopp i det salta havet. Efter det våffla och kaffe, som man beställer in via en lucka till receptionen.



Jag hade tagit med mej boken av Camilla Läckberg, som jag just läser, men det blev inget läsande. Istället har jag legat och smidit planer för hösten! Det känns verkligen spännande och se vad som händer med TWAJS! Jag har mina krokar ute, får se vart det nappar....Imorgon kommer jag att raportera från den Halländska landsbyggden. Dit kommer vi att förlägga "Happy-day"-plåtningen under temat Vintage/Romantik. Många plagg ifrån TWAJS kommer att användas, så det skall bli jätte roligt! Vi hörs imorgon igen!






0 kommentarer:

Skicka en kommentar