måndag 16 augusti 2010

VILKEN DAG!

Jag hade ställt klockan på 7 för att hinna ta en "morgonjogg" utmed havet, innan stylisten Annaleena och jag skulle ses kl 9. Vaknade dock innan klockan ringde av att regnet fullkomligt VRÄKTE ner utanför fönstret! Neeeeej, inte idag! Vi som skulle ha en hel dags fotosession,UTE....Fotografen Karin sköt fram första plåtningen från kl 11 till kl 14, i hopp om att det skulle bli bättre. Och det blev det!!! Tack och lov!! Vilken FANTASTISK dag vi har haft! Med uppehåll och perfekt ljus! Solen tittade tom fram alldeles lagom, dvs inte så mycket att barnen behövde kisa med ögonen. 10 minuter efter att vi vinkat "hej då" till sista familjen, efter en jätte lyckat plåtning, så vräkte regnet ner igen......Enda minuset var att min kamera passade på att gå sönder just idag. Typiskt! Men jag fick låna en kamera, så det kommer lite "bakom-kulisserna-bilder" så fort jag tankat in dem på min dator! Gå in och kika här så länge, och få ett smakprov från vår dag! God natt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar