fredag 10 september 2010

DEN BÄSTA!

Här har ni världens bästa mamma! Mariah heter hon, och hon är min! Ok, mina 4 syskons också ;-) Som ni vet så har jag ju legat sjuk nästan hela veckan. Idag skall jag åka iväg på ett jobb över helgen. En plåtning där 2 TWAJS klänningar skall ingå. Vart efter dagarna har gått så har småpaniken kommit krypande. Jag har helt enkelt inte orkat tänka tanken på att gå upp till ateljèn överhuvudtaget. Igår sydde mamma färdigt mina klänningar! Så idag kunde jag bara sy i knapparna. TACK MAMMA! Du är bäst! Nu skall jag strax åka till min stora syster utanför Linköping. Hon skall också vara med i helgen, som makeup-artist. Det skall bli superkul och mysigt! Känner mej fortfarande risig men har tack och lov ingen feber......Ha en trevlig helg du också!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar