måndag 13 september 2010

På brottsplatsen.....

Hjälp vilken intensiv helg vi har haft syrran och jag! Ingen vila här inte! I lördags gick vi upp klockan 7 och igår klockan 6. Alldeles för tidigt för en tonårsmamma, som numera är van att kunna sova ut på helgerna......Men det var det såklart värt! Ojojojojoj! Va bra det kommer att bli! Tyvärr kan jag inte visa dej NÅGONTING. Inte ens bild på kläderna som var med från TWAJS......På bilden ovan har jag "klippt bort" allt utom Stora syster, in action som makeup-artist. Här jobbar hon för fullt, tidigt på söndagmorgon!

Bilden på mej ser ut som tagen från en brottsplats, därav överskriften ;-) Det är det dock inte. Jag har klippt bort allt av intresse, för att inte avslöja.....Men här är jag iaf på plats med mina kläder och en massa arbetande människor. En stylist, en sömmerska, 2 fotografer, 1 makeup- artist, 2 florister och ett gäng modeller......Inte förrän fram i vår kan jag berätta mer och visa bilder. Men den som väntar på nåt gott...


0 kommentarer:

Skicka en kommentar