söndag 28 november 2010

Mera köksbilder!

Här kommer den utlovade bilden på vårt skafferi! (Eftersom min riktiga kamera gick sönder för ett tag sedan, så fotar jag just nu endast med min Iphone, så ursäkta bildkvalitèn!) Det är helt underbart att kunna stuva in alla torrvaror, dricka backar o liknande i detta stora ,rymliga utrymme. En vän till oss tyckte att det var så väl tilltaget, att vi även kunde ha det som gästrum ;-)



Den gamla kryddhyllan, från märket "Reda", byggde maken in i väggen precis vid spisen. Perfekt att ha salt, socker, mjöl och liknande nära till hands. Och så snyggt, tycker iallafall jag! Idag skall jag jobba ideelt på secondhandbutiken SOS AID här i Märsta. Försöker hjälpa till där en dag i veckan, bla med skyltning i butiken. SÅ kul! Du som följt min blogg ett tag vet att jag är svag för loppisar och secondhand. Inte bara för allt kul man kan fynda, utan jag gillar hela konceptet; att återanvända saker och kläder, och dessutom generera pengar till "bättre behövande"! Klock rent! Hoppas att din måndag också känns meningsfull och att du får en fin start på veckan!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar