tisdag 30 november 2010

Skyltning och tävling på Bloggfamiljen!

Igår var jag som sagt på secondhandbutiken SOS AID och skyltade och rensade i butiken. Det är SÅ kul! (Jag har fortfarande ingen bra kamera, så håll tillgodo med Iphonebilder ;-) Kom och fynda på onsdagar kl 18-20 och på lördagar kl 10-14! Pengarna som kommer in går till välgörenhet, så två fluger på smällen s.a.s. Själv var jag där och shoppade loss i lördags. Hittade en tröja från märket Tiger för 25 kr och en från Filippa K för 30 kr, suuuperfina skinnkängor från Italien för 65 kr, (som min 18-åriga dotter provade igår och nu förösker muta tilll sej!) Så det är väl värt ett besök! Dock måste man vara där i tid, då kön redan ringlar lång en kvart före öppning......Vill även, redan nu, tala om att du skall hålla ögonen öppna, framöver kommer TWAJS nämligen att ha en tävling på Bloggfamiljen. Jag kommer såklart att länka härifrån, så håll utkik! Önskar dje en bra dag i kylan!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar