onsdag 1 december 2010

Grattis till min enfödde son!

Eller vänta.......var dom tre.........Nej, jag vet med bestämdhet, att han är min ENDE fantastiskt älskade son! Och idag fyller han 17 år! Jag vet inte om det har med åldern att göra, men numera låter jag som min egen mamma vid frukostbrickan på sängkanten när någon av våra tre barn fyller år; "jaa, vid den här tiden för 17 år sedan...." Och vidare nåt i stil med; "jag kan inte FATTA att du redan är 17 ÅR......."
Foto är ju Noahs stora passion. Här ses Bingo Rimèr, som slagit sej ner i Noahs monter på fotomässan häromdan! Eller om det kanske var tvärtom......Den finaste är iaf mitt i bilden!
Grattis min älskade Noah på födelsedagen! Du, och dina 2 systrar, är det bästa jag har! Förutom eran pappa då ;-) Önskar er alla bloggläsare en fin dag i kylan! Var rädda om era närmsta!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar