söndag 6 november 2011

BABYBOXEN

God söndag förmiddag kära vänner och bloggläsare;) Jag ville bara titta in en snabbis för att tala om att nu kan du börja köpa den efterlängtade babyboxen! Den perfekt presenten till en nyfödd liten människa! Med följer ett Gåvogram där det står att 20 % av värdet på din gåva går till att hjälpa utsatta flickor i Nepal. Jag kommer att skriva mer om detta i veckan. Dock har flera undrat när boxarna släpps så därför detta snabba inlägg :) Mejla mig vid intresse. Hoppas att du får en skön söndag! Själv skall jag sticka ut och titta när äldsta dottern löshoppar våra hästar. Ciao!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad underbart att se dig här på din blogg! Syr du kläderna själv eller har du även medarbetare? Jag själv både syr och virkar till min syster som har en Ridsportbutik och även säljer över nätet! Vad driftig du är. Kram Jill

Anonym sa...

Jill Hjertman
jill.hjertman@live.se fick ej med detta i förra kommentaren

Sofia sa...

Hejsan! Åh, vilka små mysiga boxar...... tänk om man hade fått en sån när pojkarna var små. Ha en fin dag, Kram Sofia

Fru Vintage sa...

Hej Jill! TACK! Vad roligt att du hittat hit;) Jag syr allt själv. Börjar precis ett samarbete med en organisation som driver 3 flickhem i Nepal, så kanske att endel enklare sömnad kommer att utföras där. Det vore fantastiskt roligt! Jag tror jag tar och mejlar dig resten....;)

Sofia;TACK! Jamen eller hur;) Det kan ju vara ett tips att sprida till andra som får barn:) Kram till dig!

Skicka en kommentar