tisdag 8 november 2011

Veckans vimmel!

På söndag skall jag hänga med de här 2 brudarna! Jenny från Invisible friend och Lotta alias Vimmelmamman. Eller nåja, iallafall Jenny.....Då är det dax för den årliga Mamagalan på Berns! Jenny blev ju nominerad till "Årets hjältemamma"och har därför fått 2 biljetter. Yey! Jag får följa med! Jag var ju faktiskt med på inspelningen av nomineringsfilmen, även om det jag sa blev bortklippt....(nejdå, inte bitter;) Lotta var den som höll i intervjuerna så hon lär också vara på galan och vimla! En makalöst trevlig tjej som jag stötte på första gången i Thailand för 2 år sedan. Vi råkade bo på samma hotell. Läs här vad hon skrev på sin blogg en tid senare. Förutom att springa på kändisfest så skall jag fortsätta sy till babyboxarna i veckan. Något att återkomma till i senare inlägg. Så länge önskar jag er alla en god natt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar