lördag 7 januari 2012


Igår hämtade jag ut mitt visum till Nepal! Yey! Så den 22 januari lyfter jag mot Kathmandu! Det skall bli helt underbart att få träffa mamma efter 2 månader! Men också fantastiskt att möta alla de flickor som räddats från sexslaveri och förnedring. Den yngsta är bara 4 år........ 
Packningen till mig själv skall jag begränsa så mycket det bara går. Bla tänkte jag få plats med minst 160 dockor från Invisiblefriend. Jag berättar mer om det snart! 


Till sist; kom ihåg att vara tacksam för allt det underbara du fått i livet! Små saker som man lätt tar för givet här i Sverige; att vi har tillgång till el dygnet runt, varma sköna hus och mat varje dag. Vi har rätt till sjukvård, skola och bidrag om vi inte klarar oss själva. Ingen självklarhet för alla människor!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar