torsdag 19 januari 2012

 Åhhhhh! Jag vill också åka till Formex!! Min elaka;) vän Jenny skickade dessa frestande bilder! SÅ snyggt! Älskar båda stilarna! Gärna i mix! Jag tar såklart med mina hökögon till Nepal och hoppas göra endel fynd på marknader och liknande.


Själv har jag jobbat och gjort supersnyggt i Läkarmissionens secondhandbutik i Märsta. Får ta bilder och visa när jag kommer hem från Kathmandu om ett par veckor! Jag har även hunnit införskaffa handsprit och lusmedel idag. Hoppas dock att jag slipper använda det sistnämnda.....Vi hörs imorgon! Då skall jag visa lite frestande bilder från Kathmandu!

1 kommentarer:

Marie - Systrarna sa...

Tänkte göra en grej imorgon, som jag då berättar mer om på bloggen... Som jag hoppas kan leda till något bra och värdefullt... :-) Är mkt inspirerad av dig och inte minst din mamma! Jag hör av mig.... Kram!

Skicka en kommentar