torsdag 3 september 2009

Loppis-hantverk och coola killar.....

Den här fina tavlan skall jag sätta upp i vårt nya kök , om det nu blir klart nån gång.....
Köpte den på en loppis, det syns inte på bilden, men den är handbroderad! Jag älskar allt fantastiskt hantverk som man kan hitta på loppisar; virkade dukar å grytlappar, stickade fina filtar och allehanda broderade konstverk. Sorgligt att det inte har större värde än att det hamnar på loppis och säljs för några tior! Tänk va många timmar som är nedlaggda......
Jag har fått flera önskemål om mer pojkkläder till webbutiken. Det kommer! Idag har jag sytt klart 2 nya pojkplagg och 2 till är på gång! Som jag skrev igår så har även flera efterfrågat bäbiskläder. Bilden ovan är fasters lille favorit "Zackie", han är både pojke och bäbis =) och står i kö för lite coola kläder från Twajs. Hans föräldrar har önskat nåt ur kollektionen "Moster Astrid". Får se vad det kan bli......
Avslutar dagens inlägg med en bild som jag hittade i vår yngsta dotter Nellys skissblock. Visst är hon duktig, bara 12 år......
På återseende!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar