onsdag 9 september 2009

Köksskåp och rykande färsk väska!

Flera har hört av sej och undrar hur det går med vårt kök......(Du som är ny läsare av min blogg kan gå tillbaka och se tidigare inlägg och bilder i ämnet) Det kan man verkligen undra?? Det har tagit sin tid, men nu börjar det faktiskt ta form! Min fantastiskt händige make har ju inte smällt upp ett färdigt kök, utan det mesta är byggt på plats. Jag skall naturligtvis visa bilder på hela härligheten, men börjar med en bild på skåpet som precis blivit klart. (nåja, nästan iaf. Saknas hyllor längst ut till höger och även några handtag) Visst är det fint! Det är byggt av en gammal köpmandisk och 2 fönster från 1700-talet. Själv är jag supernöjd med att det ser ut som om det alltid har stått där....

Denna väska sydde jag idag på fm, så den är rykande färsk =) Skall åka in till stan (Stockholm) och visa den i en väldigt "skojig" butik, som ev. vill bli återförsäljare av mina grejor. Spännande!
Hör av mej senare och berättar hur det gick! Ha en skön dag i solen så länge!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar