onsdag 25 augusti 2010

Phi Phi Island och randig halsduk.....

Idag har det regnat HELA dagen, och det känns som att det blivit höst över en natt! Första gången på länge som man behövt ta på sej jacka på morgonen. Jag är lite kluven; å ena sidan längtar jag efter att det blir sådär lite höstkyligt ,så man kan ta på sej en mysig stickad tröja och randig halsduk. Å andra sidan är jag lite avis på min mamma som just nu ligger på en strand i Thailand och njuter. Jag hade inte haft något emot att åka tillbaka dit igen! Å tredje sidan är det ju så sköööönt att vara igång med vardagen igen och få sätta tänderna i ett och annat.....Idag hade tjejen, som jag hade möte med igår, haft ett samtal med en kontakt i......hm....väntar nog med att nämna vilket land....Men iaf ett steg i rätt riktning för framtida projekt! Sorry att jag skriver så kryptiskt, men som sagt, du skall bli invigd i det hela så fort det går. Ha en fortsatt bra dag!

,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar